سومین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته افتتاح شد
نوشته شده توسط : alizadeh

سو‌مین نمایشگاه دربین المللی کیف، کفش، چرم و صنعت های وابسته با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و علی فاضلی رییس اتاق صنف‌ها کشور‌ایران در محل مستمر نمایشگاه های فی مابین المللی تهران بهره‌برداری شد .

به گزارش مقر اطلاع رسانی اتاق صنفها ایران، فاضلی از تالار های ٨ و ٩ این نمایشگاه دیدن کرد و در بازدید از غرفه های کیف، کفش و همچنین صنعت های دارای ربط با تولیدکنندگان داخلی به خاطرنشان کرد و گو پرداخت و در جریان مشکل‌ها و بحران های کار آنان قرار گرفت .

سومین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته که امروز(سه شنبه) آغاز به عمل کرد، تا جمعه ۱۹ آذر در محل همیشگی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران از ساعت ۹ تا ۵ بعد از ظهر برپاست .

این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از ۱۱ هزار متر مربع با حضور ۲۲۰ کمپانی داخلی و ۸۰ کمپانی خارجی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و آلمان دایر شده است .

شرکت های داخلی و فرنگی حاضر در نمایشگاه محصول ها خود را در گروه‌های کالایی کفش و کیف، تولید ها چرمی، ماشین‌آلات متعلق و مواد اول سناریو نهاده اند .

انگیزه از برپایی این نمایشگاه آماده آوردن فناوری‌های روز کشورهای پیشرفته، شناخت با ماشین‌آلات جدید برای ساخت تولید ها چرمی کیف و کفش، ارتباط و تعامل اکثر با تولیدکنندگان داخلی و خارجی، آشنایی با محصولات نوین دارای ربط با صنعت کیف و کفش با حق تقدم شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌های اهل ایران در ایجاد و ارایه متاع و خدمات نو است .

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در کناره این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: در درحال حاضر حاضر سالانه حدود ۲۰۰ میلیون جفت کفش در سرزمین در ساخت می شود و مقدار صادرات کیف و کفش و صنعت های متعلق برابر با ۱۲۰ میلیون دلار میباشد .

او با بیان اینکه صنعت کیف و کفش نسبت به تعدادی سال قبلی متحول شده است، با اشاره به اشتغالزایی حدود ۱۲۰ هزار نفر در صنعت کیف و کفش افزود: برخی از این واحدها صنعتی و یک‌سری به چهره صنف‌ها تولیدی می باشند که هر ساله حدود ۲۰۰ میلیون جفت کفش در مرزو بوم ساخت می‌کنند .
حدود ۶۰ درصد این تولید ها را واحدهای صنعتی و ۴۰ درصد را صنف‌ها تولیدی تولید می کنند





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: